Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 10:05:35 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/01323 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Iru 
küla, 1 Tallinn-Narva tee // Maardu raudteejaam 1 // Liivamäe küla, 1 
Tallinn-Narva tee // Maardu raudteejaam // Loo alevik, Nehatu tee // Nehatu 
küla, Ülemiste-Maardu 5,5-6,8 km // Rae vald, Lepiku tee L4 // Linnaaru tee 
15 // Plaasi // Tuulepealse // Veneküla 8 // Soodevahe küla, Betooni põik 20 
// Kaasiku // Lepikumetsa // Lepikupõllu // Linnaaru tee L6 // Linnaaru tee 
4 // Nigula // Tallinn-Tapa 115-118,2 km // Vainu // Varivere tee L1 // 
Varivere tee 6 // 10 // Ülemiste-Maardu 1,2-4,4 km // Ületeesauna // 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Peterburi tee 36 // Suur-Sõjamäe tn 7 // Vesse 
põik 17 // Ülemiste raudteejaam R4 // Uusküla, Nuudi tee 19 // Maardu linn, 
Maardu raudteejaam // Maardu tee lõik 4 // Maardu tee 59 // 61 // 61a // 
Maardu-Muuga 10,0-13,3 km // Muuga sadam 2/10 // Pikaniidi tn 1 // 9 // 
Põhjaranna tee 17 // 17a // 17b // Sadama raudtee R1 // Sadama raudtee R8 // 
Veneküla, Kivimurru // Kopli // Kristle // Lepiku tee // Ülejõe küla, 
Lagedi-Maardu (Kontaktvõrk (Ülemiste - Muuga)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) esitati ehitisregistri kaudu ehitusloa taotlus nr 2311271/01323 Harju 
maakonda Ülemiste-Muuga rööbastee kontaktvõrgu (ca 15,5 km) rajamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse 
kooskõlastamiseks. Käesoleva menetlusega paralleelselt käib ka 
keskkonnamõjude eelhinnangu menetlus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27277477>  (menetlus nr: 
358437), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MARI MALTIS) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister